är du spara eller slösa?

Fan vad det ser ut i mitt rum, jag orkar inte städa nu. Det är alldeles för nära läggdags! Får försöka klämma in en städning där innan jobbet.. om jag orkar såklart. Annat som måste ske den här veckan är att öppna ett sparkonto! Det börjar bli dags nu och som jag har tjatat. Den är veckan har jag ju massvis med tid dessutom. Vi får se hur det går.

Jag har ingen som helst förståelse att jag måste ha med mig en målsman för att öppna ett sparkonto, herregud. Det är MINA pengar, JAG har tjänat ihop dom och JAG vill spara dom. Vad har det med mina föräldrar att göra jag vill ju SPARA vad har banken emot det. Att en nålsman måste vara med försvårar ju hela proceduren med sisådär hundra procent kanske. Jag trodde banken var för att spara. Jag blir bara så frustrerad.  

Kommentarer
Postat av: ni vet vem

haha banken vill att du ska slösa upp alla pengar så att du måste gå dit och låna mer :O jävla bank :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback