Underbar dag eller vaddå?

Idag bara älskar jag att solen har lyst konstant!

morgonen börjar med tidig väckning eller jag vaknade ju iofs av mig själv, jag klädde på mig,fixade mig och åt frukost sedan bar det iväg till kista med familjen minus pappa  som hatar att shoppa. Men eftersom det var morsdag och jag inte köpt någonting var det lämpligt. Första affären vi gick in i blev jag kär i ett par jeansshort/hängselshorts, dagen bestod även utan lite mer shopping som i en ny tunika äntligen lite färg i garderoben den var cerise och sen något tristare ett vitt ribbat linne, lite undies, wax, insmorning och lite såna skitgrejor,en necesär och hårinpacking till mor. Eftersom att min lillesyster skulle ha match med samling klockan 12 så blev trippen inte lång men jag hann in på de viktigaste affärerna iallafall. Men vi åkte hem och åt glass och jag satte mig i solen och läste boken jag håller på att läsa tills malin ringer okej hon hann ringa några gånger innan de också men den sista gången ville hon ut på promenad så vi tog en sväng ut med hennes hund och sedan hem igen. Juste jag blev förälskad i en jeanskjol/hängselkjol som min fast kjol, ska jag byta och köpa i kjol istället? Jag såg att
denna flickan hade en sådan kjol.

Jag är iallafall jätte nervös inför imorgon då det är då vi ska framföra vårat personal möte inför heeela klassen!? FUCK! vad ska jag ha på mig?

image110

Kommentarer
Postat av: Sanna

hur mycket kostade hängselshortsen?:)

Postat av: emlan

Jag betalade 399 kr för dom på bik bok.

2007-05-28 @ 14:37:42
URL: http://eml4n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback