Torsdag eller vad de nu var för dag

Hej förlåt, men igår var faktist bloog.se heelt cepe och jag kunde inte publicera. Därför kommer den en dag sent sådär, men de får ni stå ut med.

Dagen innan dagen innan, ja eller vad det nu blir. Imorse när jag vaknade va jag så trött så att jag höll på att ramla ur sängen men jag höll i mig iallafall. Som den dagliga rutin lyfte jag inte arslet ur sängen för att sminka mig utan tog spegeln som stod på golvet och sminkväskan som låg i en låda där bredvid. Satt kvar och inom loppet av tjugo minuter stod jag där bredvid sängen både sminkad och påklädd. Jaha tänkte väl jag, vad ska jag göra nu. FRUKOST! men visst, det kändes som att dte inte fanns en enda färsk sak i vårat skafferi eller kyl så jag sket i att äta men jag drack juice, vilket gav mig mycket med c-vitaminer.


Nu var det väl ändå dags att åka till skolan, så jag gick till bussen och mötte malin, idag var tåget försenat nån minut så vi fick vänta men det gjorde helavägenbussen också så det gjorde ingenting. Men egentligen ångrar jag att jag åkte till skolan så tidigt för jag och malin ställde oss utanför klassrummet och undrade vart alla andra var och framförallt våran lärare, ja då hade vi visst ingen lektion. Oj då, FUCK, BAJS och EN MASSA ANDRA FULA KÖNSORD! Men livet går vidare men inte utan frukost så vi gick och köpte frukost och satte oss på platserna vi aldrig brukar sitta på, jag tror nog att vi aldrig suttit där faktist, mycket coolt av oss. Nu vet såklart ingen annan än jag vad jag pratar om, men de va ändå inget roligt men förlåt iallafall. Åh kan jag aldrig sluta svamla? Men iallafall andra lektionen hade vi ingen lärare på heller, jag orkar inte mer! Och absolut sista fick jag ledigt för att jag gjort allt.


Så det var väl bara att bege sig till jobbet, dom blev mycket positivt överaskade över att jag kom så tidigt. Så jag började jobba och helt plötsligt skäller båda mina kollegor ut mig. Eller okej jag överdrev dom säger till mig att jag måste sluta låta folk trampa på mig och utnyttja mig, jag orkar dessvärre inte gå in på detaljer här. Men jag vet inte, jag blev lite ställd, något sådant var jag verkligen inte beredd på. Varför har jag hört sådant flera gånger? Man utnyttjar väl inte någon som är svag? ELLER!? Men iallafall så flöt väl resten av dagen på, min storesyster kom in och hälsade på, trots att hon har flyttat hem har ja inte sett henne på en evighet känns det som. Imorgon ska jag jobba igen och shoppa litegranna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback