Teve Tönts Tisdag

Idag har jag varit ledig ifrån skolan och inget jobb så jag och malin for till centrum för att inhandla lite skit som vanligt. Efter det åkte vi hem till henne och pratade, jag hittade ett yatzy spel och övertalade henne snabbt att vi skulle spela lite och sat som gjort hade vi spelat ett flertal gånger. Jag vet inte vart idén kom ifrån men helt plötsligt låg malin under sängar och stod inne i garderober för att leta efter monopol. Efter en stunds letande hittade hon det och vi satt en evighet och spelade, tillslut vann jag. Äntligen har jag fått sommar schemat över juli SKÖÖNT!

Jag har nyss varit hemma hos farmor och farfar och ätit middag och tårta och som vanligt när jag går därifrån har jag ökat i vikt! Ska snart väg till tutt för att se TTT men the girls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback