Stress orsaka hemskheter för kroppen

Dagen har varit fantstisk och den började med sovmorgon och när jag kommer tillskolan är det vårshow(?), den var faktist jävligt bra! Mycket mer än jag förväntat mig. Det var i stort sett det enda jag gjorde i skolan idag för efter den åkte jag till jobbet och jobbade några timmar. kul att vara tillbaka faktist. Juste jag har fått jobb! På Gina Tricot, nu tänker väl ni men har du inte alltid haft jobb där? Nej inte fast, nu kommer jag att få fasta helger att jobba, det känns underbart jävla roligt med tanke på att jag precis har sagt upp mig på det andra jobbet.

Jag har råkat lova att jag ska jobba imorgon med, men efter att ha pratat med malin kom jag på att jag dubbelbokat morgondagen och får lösa det där på bästa sätt. Det känns just nu som att jag har hundra saker att göra. I skolan ligger jag två uppgifter efter i adm och imorgon har jag prov i arbetsmiljön trots att jag inte ens öppnat boken och ikväll är det hundra bra teveprogram. SKIIIT! JAg dissar skolan, sorry framtiden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå, skaffa större bh:åar till gina va ;(

2007-05-31 @ 12:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback