Städpatrullen

Jag har aktivitetsdag idag och är därför ledig, imorse satte jag på mig bikinin och skulle sola, läsa en bok och ta det lugnt men vafan solen gick helt i moln och därför gick malin och jag ner för att fejka brännan lite på solariet. Är inte den riktiga solen snäll måste man ju hitta ett annat sätt. Väl tillbaka var det dags för reprisen av the OC, jag älskade slutet, kunde inte slutat bättre faktist. Nu sitter jag och har jätte tråkigt, det väger mellan att plugga och städa rummet tror nog att jag ska ta och städa helt rent i rummet och sen se om jag har någon tid över till pluggande. Juste jag hittade ett busskort igår, ett pluskort faktist. Under en liten kort stund hade jag svår ångest och visste inte om jag skulle ringa henne eller behålla det för jag behövde ju ett pluskortfaktist men då fick jag så dåligt samvete så mamma ringde henne åt mig och hon blev jätteglad att jag hittat det. Hon ska nog hämta det idag, nu känns det jätteskönt. Vet inte om jag hade kunnat åka runt på de där busskortet utan att tänka, det är inte mitt, det är inte mitt. Nu ska jag iallafall leka städare. Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad snäll du är emlan :) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback