Söt som socker

hej, jag vet inte varför men hela dagen har bestått av humörsägningar och jag lovar jag har inte ens mens. Typ PMS eller något. Efter att ha pratat med malin om att jag råkade äta några chokladbitar tröck hon också i sig lite godis och vi sköt upp det tills idag. Och nu måste jag säga att det har faktist gått riktigt bra. Eller visst har jag ju ätit någon kaka men inte något godis, och det är väl de allt går ut på eller har jag fel? Iallafall så åkte jag till skolan och hade två lektioner, sen var det dags för provet och som vanligt bangade jag. En jäävla bangare är vad jag är! Så iallafall åkte jag hem och satte mig ute på balkongen och läste i psykologiboken. Som jag ska ha muntligt förhör på imorgon, cepe jag orkar inte mer. Det är dessutom så otroligt tråkigt att läsa i en bok som man inte fattar någonting utav. men tillslut gick jag ner och satte mig på tomten istället, för pappa skulle helt plötsligt börja riva balkongen och byta brädor eller något för att han tyckte att dom såg ruttna ut. Snacka om att han måste haft tråkigt. juste, far min har tappat bort sin ipod som jag snällt gav honom i födelsedags present efter två gångers användning. Duktigt! Sen kom farmor över och hon planterade lite blommor åt oss, så satt jag brevid och pratade med henne.

Jag vet inte va jag håller på med men jag är nog inne i en periord och det är extremt jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback