Jag vet inte ens vilken dag det ar!

hej allihopa, annu en dag har gatt och denna dag har solen för den mesta delen gömt sig bakom dom dar stora fula saker jag kallar moln. Fast ýofs har det varýt skönt om man tanker pa hur jag brande mýg pa bröstet. Jag har trots det trotsat allt och legat výd poolen, last ut en bok och lyckats lana ut mýn andra bok sa jag vet ýnte rýktýgt vad jag ska göra tiden vid stranden. Jag ater som en javla ko, mycket och hela tiden! Jag vet inte hur jag lyckas men det ar gott och jag výll ju försöka hinna med att smaka alla glassar vý ýnte har hemma ý Sverýge. Det ar val dt mesta som hant har nere sa vad fan har hant hemma egentligen!?

Puss&Kram 

                       Emlan

Kommentarer
Postat av: sara

åh , testa alla glassar minst 3 ggr ! här hemma är allt som vanligt, längta inte hem :) puss

2007-05-08 @ 20:10:19
Postat av: johanna

jag håller med sara, allt är som vanligt.. förutom ditt glada leende såklart! det har inte hänt nåååågonting speciellt.. so boring!

2007-05-09 @ 17:43:00
Postat av: emlan

Jag kan ınte lata blı att langta hem efter er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback