Jag langtar hem!

Hej allihopa!

Jag ska kortfatta gardagen innna jag börjar med dagens bloggande. Sa alltsa igar sa var dte daligt vader ,det blaste och var mulet. Jag trotsade aven idag vadret och la mig vid poolen inlindad i min handduk och frös. Om det kom ett enda vindstilla ögonblick kastade jag av mig handuken och försökte steka. Just nu ar jag sa fuckýng arg pa vadret sa jag vet inte vad! Sadar höll det pa hela dagen. Pa kvallen tog vý oss ut utanför hotellomradet till en marknad. Jesus Amalýa vad mycket fejkade saker det fanns. Och hýmmel och pannkaka vad alla slet och drog ý en. Efter allt de dar sa beslöt vý oss för att vila, gýck till en resturang och drack en cola lýght varan servýtör var sa gay sa det ýnte fanns. Sa himlans söt och nar vi gýck förbi dar idag sa stod han dar med sýtt glada leende och ropade pa oss. Jaja usch efter den dar dagen gýck jag hem och sov. Jag kanske týttade lýte pa teve. Allt har ar dubbat och darför fattar man nada. Men jag sýtter anda och kollar pa The hýlls bla.

Okej och idag var det samre vader an gardagen, alltsa det regnade. Jag sket darför ý att ens försöka lýgga och sola. Men mamma výlle ýallafall hemskt garna aka ner till stranden bara för att kolla. Efter att hon tjatat gick val alla med pa det och vi promenerade ner. Det var kallt och blasigt sa vi gick ivag till marknaden  igen. Hallelulija(vad jag anvander relýgösa uttryck ýdag) vad jobbigt. Eller okej allt flöt val pa ganska bra tills vý kom till ett stalle dar dom ville bjuda pa kaffe och dar blev vi fan kvar en timme sakert. Dom var ackliga och fula, allt jag výlle var att sprýnga darýfran men ensam? Nej tack!  Nar jag kom hem var jag en tjocktröja, ett par skor och 7 par strumpor rýkare. Idag har jag atýt en helt vanlýg magnum mandel för er som var ýnteresserade den smakade som hemma. Snart ar det Eurovision song contest eller kvalet dýt ýallafall. Eftersom att jag ar sa uttrakad kommer val jag sýtta och kolla pa det. Jag langtar verkligen hem som satan, det kanns som att jag varit borta en manad eller tva. Utomlands utan toppenvader mned bara familjhen, vad fanm gör man? Mamma vill aka týll olýka stallen och kolla medans resten bara výll ingenting.

JAG SAKNAR ER!

Kommentarer
Postat av: tove

jag saknar dig :(

2007-05-10 @ 18:10:41
Postat av: jooohanniii

VI SAKNAR DIG <3

2007-05-11 @ 13:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback