Jag är godkänd i Matematik B

Idag börjde jag skolan tidigt och slutade desto tidigare då de tre sista lektionerna var inställda. Så jag var väl hemma strax innan tolv. Då var det dags att börja plugga inför Inköp&Varuhanterings provet imorgon. Fuck vad det är tråkigt, kan inte vänta tills lovet börjar. Men efter ett tags pluggande gick Malin och jag ner till Viksjö för att sola. Förresten har malin och jag ingått ett löfte att inte äta godis från och med idag, fuck fuck fuck säger jag bara och hoppas att hon inte läser men jag åt bara 5 SMÅ rutor, förlåt. Dessutom har jag hunnit med att vara på tippen med far, burit en massa tunga jobbiga saker bla ett kylskåp. men ikväll är det TTT och jag måste plugga fuck! Juste, jag fick G på matte B nationella så jag får G i kursen. JAAAAAA!

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHA vad var det jag sa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback