Freedag

Fredag börjar som vanligt med tidig matte och jag fattar nada, efterf genomgången är dte dags för att köpa frukost och äta. Och inte hann jag med att komma tillbaka till lektionen, vilken otur. Vad nu, en håltimme att spendera. Eftersom att R ville öva på sitt golfspelande följde jag som den snälla vän jag är med honom dit, J och jag låg under en filt och frös i solen. Men det var väl charmigt på sitt eget lilla sätt.

När skoldagen var slut och vi sa ta tåget är det någon jävel som hoppat framför det i jakobsberg så tågen är alltså inställda. efter ca 20  minuter kommer ersättningsbussar eller vi får ta tåget till kallhäll först sen bussen. Resan tog oss 50 minuter den brukar ta 7 minuter. Men trots det hade jag td att shoppa innan jag skulle börja jobba. Det blev två bikinisar, ett halsband och en t-shirt. Som vanligt blir det strul när jag sa stänga och jag får panik, hej jag måste ta det luuugnt. När jag väl ordnat allting tappar jag alla pengar och alla mynten åker åt olika håll jag blir då tvungen att både plocka upp allt och sortera dom. Hur kunde min dag bli sådär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback