Britney hjärta Justin!

hejsan, idag fick jag sovmorgon bara för att jag klarat av matmatik B, så jag kom till skolan för att ha mitt prov och njaa, inte ska jag väl skryta om att det gick bra för det gjore det verkligen inte, FUCK! Kan jag aldrig göra någonting bra nuförtiden? Men iallafall blev jag klar med provet snabbt och då var det dags för att fortsätta med grupparbetet då vi ska redovisa ett personalmöte. Jag sattt alltså på min rast och  gjorde detta! Men jag struntade i gympan så det jämnar väl ut sig kan man väl tänka. Eller!?

Nu var det dags för en tripp till stan med tutt och
malin, ja äntligen lönen har kommit! Men vad hittade jag? Nada eller okej underkläder men jag ville ju komma hem med en ny klänning eller något sådant. När vi varit i stan var vi långt ifrån nöjda eller okej jag ar väl inte nöjd och tutt ville in i Jakobsbergcentrum för att köpa strumpbyxor, det gick vi glatt med på. In och ut i några andra affärer, så jag fyndade en t-shirt på barnavdelningen på HM. Mycket bra pris och för hoppningsvis kvalité!

När jag kom hem hade jag fått hem löne specen och till min förtvivlan, dom har slängt min lapp ut någonstans är jag inte vet vart den är. Vafan 46 kronor, ööhm nej jag tror inte att det är vad jag ska få i lön! Jag får prata med dom imorgon då jag för hoppningsvis jobbar för sista gången!

Nu har jag nyss kommit hem ifrån malin, vi har PLUGGAT!, ja dte är sant en fredag kväll. Och återigen på det där jävla grupparbetet som vi ska redovisa på måndag.det enda jag säger är FUCK! 

 

image108
Nej jag kan inte sluta tjata om det, snart kommer jag starta en Justin ♥ Britney kampanj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback