bajs för att de bara är jag som inte kan sätta in bilder!

Idag har varit en lång dag, jag kom till skolan tidigt och hade muntligt "förhör" i psykologin, kan ju inte skryta om att det gick bra så jag får ens se om jag får G i kursen tyvärr. Efter de var det dags för handel och där hade jag snällt fått en IG-varning för att jag inte gjorde provet som vi hade i onsdags men efter att ha pratat med min lärare beslöt vi oss för att jag ska göra provet imorgon vilket jag tycker låter mycket bra. Sen fortsatte dagen tills sista lektionen flöt väl allt på okej förutom att et blev lite drama i klassen men de va väl roligt det med på ett charmigt litet sätt. På sista lektionen som var adm. så har vi blivit indelade i grupper så ska förbereda och ha ett personalmöte på måndag vilken absolut inte fungerar då vi endast har en i gruppen som klarar av att styra upp det där medans vi andra är helt galna och disskuterar vilt en massa onödigt och småtjafsar. Just denna lektion var hon såklart ledig, LYCKAT! Vi blev inte ens halv färdiga med uppgiften ch kommer därför få göra uppgiften på raster fram till måndag. Jaja de lyckas vi nog med.

När dagen var slut åkte jag direkt hem och då skulle jag såklart plugga men satte på tv:n och tittade på PCD som jag missade igår för att jag somnat, sicken tröttmössa! Imorgon är det lön och som de flesta vet gör sådant mig glad och det ska jag ut och fira med en shoppingtur på stan med malin. Dessvärre får min skolgång lida för de då jag har planer på att skolka en lektion, men ånt får man ta.

Åh, varför kan jag inte sätta in bilder eller ändra ngt här på bloggen just nu, det gör mig galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback