Ännu en skoldag

Jag vet inte hur jag ska förklara dagen, visst det har inte hänt ngt roligt eller annorlunda eller något alls. Men dagen började med att jag vaknade en timma innan väckarklockan och jag kunde verkligen inte somna om. Men jag fick iallafall tiden att gå och sen var det dags att gå iväg till skolan. Första lektionen varade väl kanske tio minuter och nu var det cirkus(ja man kan faktist säga så malin) 3timmar kvar tills nästa lektion började. Administrationen, vi fick en ny uppgift som  innebar att vi ska ha ett personalmöte inför hela klassen. Det går verkligen framåt och min grupp är stööörtskön! Äntligen var skoldagen slut, ja den va väl rolig antar jag eller iallafall helt okej.

Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback