Vuxenliv

Dagen, jaaa dagen har väl varit som dagen ska vara. Jag väcktes denna dag av att väckarklockan ringde och upp for jag i desperat vilja att bli färdig så snabbt som möjligt. Sen kom kaoset, vad skulle jag ha på mig jag hade ju tänkt ut litegranna igår kväll när jag inte kunde somna men eftersom att det verkligen kändes fel när jag hade klätt på mig det så fick jag panik. Jag provade minst 4 olika klänningar och några byxor och tröjor. Sen hittade jag en klänning som kändes helt okej till mitt myshumör. Nu skulle jag bara äta frukost och gå till bussen, hann bre en macka och äta påvägen till bussen men inget mer. Usch det var lite kallt ute men himlen var blå, malin var sjuk idag igen eller jag sa åt henne att stanna hemma och sen ringde doktorn och bokade en tid med henne. Och juste mamma kom inte ens in och sa hej då eller nåt sånt och det är något hon brukar göra! Jaja jag kanske ser henne imorgon eller något då.

Men iallafall så kom jag till skolan till slut och gjorde provet på första lektionen det gick väl inte så bra, fick inte ngt rätt känns det somnu. Men iallafall så fick jag alldelles för mycket fritid och därför åkte vi till donken och åt glass dom har sänkt mc flurryn till tio kronor just nu. Mycket bra intiativ måste jag säga! Sen åkte vi runt lite bland annat ända bort till bålsta. Men kom senare till baka till skolan och hade en lektion till då vi stat utomhus, solade och sneglade litegranna på uppgifterna vi blivit tilldelade. Under dagen hade vi (tove&jag) haft en insamling till en begravningsblomma till en tjej i våran klass som förlorat sin mamma. Därför gick vi efter skolan ner till först jakobsberg där vi inte hittade ngt vi ville ha och som dessutom var dubbelt så dyra som nere i viksjö centrum. Så vi fortsatte ner emot viksjö och beställde dom, sen fortsatte jag hem och började förbereda middagen och fruktsalladen. Nu är Tove och malin här på middag . Vi har precis ätit falukorv och makaroner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback