Vår,vår,vår

Jag blir helt tokig, helt lycklig, hela kroppen spritter av alla vårkänslor. Det var länge sen jag va såhär lycklig. Underbara vår måste vara här för att stanna, snälla! Idag har jag iallafall varit i skolan som jag alltid är på vardagar, hade tre lektioner men gjorde väldigt lite. Var iallafall och stöttade skolan innebandy lag då dom hade hemma match mot en annan skola. Även fast det blev väldigt lite match-tittande och väldigt mycket hår-prat så var jag där som en sann supporter. Det kallar jag skolanda! Gick ute på promenad en lite stund på rasten i bara klänning och tröja, jag är inte ens snuvig så varmt är det. Efter skolan gjord ejag ett nytt försök att  åka till banken idag fick jag med mig malin och sebastian. Han bjöd oss på bullar oc vi tvingade med honom in i centrum för att leta vårskor. Sen for jag bara hem och nu ska Tove och jag ta en promenad för att dte är så underbart väder ute. Bara så att alla vet är dte bara en månad kvar tills jag fylller år.

Jag älskar våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback