Vår promenad

Kom nyss hem från min härliga vår-promenad med Tove. Vi var ute i 2 timmar! Vi gick längs vattnet och det gjorde att man fick en massa sommar flash-backs. Går det att hata sommaren!?, nej jag tror faktist inte de. Sen hamnade vii skogen och det blev bara mörkare och mörkare till slut såg vi ingenting och bara gick. Tur att de va i hemtrakterna och inte någon annan stans. Men jag lyckades klä på mig lite för lite kläder eller första timmen var det lagom sen blev det kallare och jag började frysa. Hade lånat Seastians tröja och hade bara den på mig, alltid lär man sig något nytt. Nu sitter jag nerkrypt i sängen och skulle göra vad som helst för en varm choklad med grädde på och väntar på att Greys Anatomy ska börja.

image81

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbara promenad, underbara vår, underbara du :D

2007-03-14 @ 22:54:48
Postat av: sebbe

jaja klaga på min tröjja du bara :D ;)

2007-03-15 @ 14:23:30
Postat av: emlan

skulle aldrig klaga på din tröja!, den är helt underbar bara liiiite kall:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback