Våffeldagen en dag med våfflor till middag

Kom iväg för att köpa skor som planerat, jag hittade ett par men dom var slut i min storlek men väntades hem nu i veckan så jag får återvända igen. Kanske tilloch med imorgon då jag ändå ska in till staden. Efter att jag inte hittat något på skopunkten åkte mamma och jag vidare till jakobsbergcentrum. Där hittade jag en vårjacka, har nu slutat upp med letandet av en skinnjacka fast jag fortf vill ha en men nöjde mig för en grön jacka från stadium istället. Handlade även bikiniunderdelen till överdelen jag köpte förra veckan, ett par jeans, en svart klänning och ett par shorts likadana jag köpte svarta förra veckan men idag blev det ett par kakifärgade. Sen for vi hem åt fruktsallad och Tove och jag gick ut för att ta en promenad, det var helt mysigt jag fick update om gårdagen och hennes helg då vi inte setts sen i fredagsmorse. Vi satte oss på en bänk vid havet mitt i promenaden för att vila och prata. Nu har jag kommit hem och mamma och jag har ätit våfflor med grädde, hallon och blåbär. Imorgon är det skola och jag får väl antagligen inte sova så länge.


Kommentarer
Postat av: grodannisse

nämen vad gott och tjockt:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback