Tisdag

Om inte jag hade varit så lat hade jag stannat i skolan hela dagen, ja jag gick hem istället eller ja jag var i skolan till två sen struntade jag i två lektioner, jag hade ju gått upp så tidigt så det var verkligen okej. Eller de är vad jag försöker intala mig. men ändå jag ar ju ett prov imorgon och måste ju plugga, hmm kommer nog inte göra det så mycket men jag är iallafall hemma tidigare. Tove och jag fick skjuts hem av hennes bror, mycket snällt och vi slapp gå. Vi tog en glass och hade som vanglit svårt att välja mellan alla glassar men kioskgubben hjälpte mig att välja och berättade att han ska få de nya glassarna på fredag så jag får väl äta då med, eller kanske. Det är såhär jag fösöker bli av med mitt sockerberoende, jag är så dålig men de var så varmt ute. Usch bortförklaringar hela tiden, jag måste sluta med de med! Nu är jag ensam igen och har precis tränat lite pilates det var mycket underhållande och ska nu hoppa in i duschen. Ikväll är det iallafall tv.tönts.tisdag så jag har något att göra. Jag ska aldrig bo ensam det är bland de tråkigaste som finns, usch jag bor nästan hellre hemma. Ska nog äta kycklingsallad till middag idag igen, det var så gott godare än jag minns. Jaja  nu ska jag väl försöka att fortsätta med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback