Teve Tönts Tisdag

Jag kan inte förstå att jag har tyckt om den här dagen så mycket det måste bero på vädret, jag bara älskar det. Jag hade långa och tråkiga lektioner som resulterade i en lång dag. Efter skolan raggade vi upp skjuts till stationen och tog tåget till jakobsberg och gick till centrumet. Jag skulle till banken och mutade malin med att bjuda henne på bullar om hon följde med. Svag som hon är för mat så antog hon mitt erbjudande. Bull-gubben blev glad när vi kom idag också, jag förstår inte hur han orkar stå där när det är så kallt ute. Det måste vara underbart för honom att våren är på väg! åååh vad jag älskar våren och det härliga vädret. Men iallafall så var banken stängt och vi gick in i centrum för att gå till jobbet för att lämna nyckeln. Stannade då för att pröva kläder och sagt som gjort hade jag en klänning jag ville köpa. Köpte en likadan som jag har nu i grå fast en vit, den är så underbart skön! Sen köpte jag ett par svarta leggings, man kan aldrig ha för många leggings. Det blev en grovsaltskrubb med apelsin doft som fick följa med mig hem ifrån natur-apoteket idag. Jag älskar shopping! När jag kommer hem ringer telefonen och min vän Tove vill ut och ta en promenad och självklart följer jag med henne. Den blev inte så lång, och absolut inte i rask takt men en promenad var det iallafall. Nu sitter jag och sneglar på Gilmore Girls men hänger knappt med. Men får skärpa till mig till Desperata hemmafruar.
 
DHW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback