Söööndag

Idag är det söndag och man har ställt fram klockan en timme, jag vaknad därför klockan tio och låg kvar i sängen läste en bok tills pappa stack in huvudet i rummet och skrek emelie. Då gick jag upp, åt frukost(fruktsalladen från gårdagens gäster) och pratade lite med pappa och lillesyster som har åkt iväg till Åre nu. Nu har jag iallafall sminkat mig och sådär fastän att jag är totally seg idag. Robin kom förbi och hämtade en klocka och nu väntar jag på att mamma ska bli färsig så att vi kan åka till skopunkten så att jag kan köpa skor. Hon är så seeeg! Sen ska jag möta tove för att gå en liten promenad, hur mys är inte det i detta väder? Jaja, hoppas att söndagen blir bra och imorgon ska jag träffa johanna för att shoppa och fika efter skolan.

Kommentarer
Postat av: grodannisse

tjockis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback