SÖÖÖNDAG

Jobb,jobb,jobb och jag började till och med en timma tidigare pågrund av mycket att göra. Kom till jobbet ytterligare tjugo minuter för tidigt och passade därför på att pröva lite kläder som var undanstoppade. Vissa åkte ut andra fick stanna och lite fick följa med hem. Hem fick ett par svart shorts(alltid bra att ha) komma, en svart t-shirt och ett vitt skärp. Att arbeta ensam gjorde mig törstig och sugen på cola light, därför drack jag tre stycken burkar! Ja, varför kan jag inte bara stå emot jag är så svag! Men Tove och malin kom iallafall förbi och umgicks med mig någon timme, dom gör mig alltid så lycklig. Dom är helt klart bäst! Jag är på sådan shopping humör att jag funderar på om jag kan övertala någon till en liten shoppingtur imorgon, vill ha nya kläder. Är på jakt efter en ny parfym iallafall men alltid när jag försöker byta så tycker jag att jag luktar så starkt att jag genast byter tillbaka till den gamla. Men nya år nya tag! Behöver nya skor, bellerina. En helt ny vår garderob!

Jag tror att mina föräldrar har köpt en andels lägenhet/stuga uppe i åre nu. Dom skickade iväg kontraktet och så nyss. Det suger, varför kan dom inte bara köpa något som jag tycker är roligt. Pappa tjatar alltid på mig att jag ska följa med upp, nu kanske jag måste det då om vi har en sån där andel.. där. jaja kanske får användning av mina blomskidor mera. Önskar att vi kunde ha köpt ett hus utomlands!?image83

Jag måste iallafall måla mina naglar nu tills imorogon, kanske till och med betsämma vad jag ska ha på mig så jag kan matcha i smyg med naglarna. Jag funderar på att gå och göra en manikyr då jag har en ful ovana att bita på naglarna trots att det är hur äckligt som helst kan jag inte sluta. Men när jag har pratat med en kollega som hade samma fula ovana. Hon gör manikyr var tredje vecka och biter inte alls eller pillar för den delan inte bort det heller. Jaja snart ska jag se på Tv, sova och gå till skolan. Snälla låt solen skina imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback