Ödet

Tänk om jag inte funnits utan fötts till en myra som någon snabbt trampat ihjäl. Hur hade andras liv sett ut. Har jag verkligen ändrat något. Jag tror att små beslut i mitt liv redan har ändrat en del. Som att jag flyttade i trean, skulle inte mina föräldrar övertalat mig att byta skola vad hade hänt då? Det var där jag träffade mina bästa vänner och där började min historia. Vi hade ju ändå gått i samma skola i högstadiet även fast jag inte bytt men hade vi verkligen pratat med varann? Hur skulle allt vara, vilka hade dom umgåtts med, har jag hjäplt någonnatt någon gång att göra ett avgörande beslut med något som kan ha avgjort hela deras framtid som mina föräldrar med den lilla feed back till mig att jag skulle byta skola gjorde? Man får sin personlighet utifrån sina vänner och familj, hur hade alla varit om inte jag varit där och påpekat saker jag tycker är fel, ger dom komplimanger för att muntra upp. Jag är svag för ödet och de är en sak jag tror på starkt, allt händer av en anledning och det är ödet som fixar det. Jag kan/ska inte pressa fram saker men kan dock ge de en push i det jag tror är rätt riktning för tillfället. Är det ment to be händer det.


Kommentarer
Postat av: tuttan

mitt liv hade inte vart lika underbart som nu när du finns i mitt liv :D

2007-03-03 @ 17:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback