Läslus

Jag blir tokig, jag måste ha ett par ballerina skor, våren är här. Har dock hört rykten om att det ska bli kallt den kommande veckan, men what ever! Är inne på att köpa ett par röda, svårt att matcha till allt och måste därför köpa två par ett par mer neutrala. Ja dvs. om jag hittar några alls. Jag har förrästen börjat läsa magdalena Graafs självbiografi "det ska bli ett sant nöje att döda dig", jag får rysningar i hela kroppen när jag läser den och än så länge verkar den helt otroligt bra. Jag är svag för självbiografier och verkligehetsbaserade filmer/böcker. Man kan bara inte förstå att något sånt hänt. Ja, boken är iallafall bra. Jag har beställt hem en annan bok som handlar om Tsunamin har hört att den ska vara jättebra. Måste bara läsa klart den här först.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback