God natt

Inga vanliga lektioner här inte, eller okej jag överdrev lite. Men tidigt fick jag gå upp för att gå till skolan och skriva en svenska uppsats i nationella övningsprov. Varför orkar dom ens lägga ner tid på ett övningsprov? Jaja men skrev det gjorde jag iallafall och det handlade om skönhetsoperationer och ideal. Sånt har jag mycke synpunkter på men blev dock klar efter timme eller så.När alla tre (robin,tove och jag) var färdiga ville Robin åka hemtill sig för att byta tröja, ja hans hade ju fläckar på sig. Så vi åkte hem till honom och jag lekte med hans hund så bjöd han på glass med chokladsås. Mycket gott och väldigt onyttigt, men det struntade jag i just då. Tillbaka till skolan för att ha idrott och där spelade vi volleyboll, det är mycket givande att spela bollsporter med min klass. Alla är bara sig själva och flänger runt bäst dom vill. Men vinna lyckades mitt lag göra ändå en gång dessutom sparkade Robin en boll i mitt ansikte, på min kind så jag fick ont. Han fick nog skuldkänskänslor och eftersom jag sa till honom att han fick skjutsa mig hem pågrund av detta annars kanske jag skulle råka gå ner på tågspåret utan att se de för att han hade skjutit bollen i mitt öga, så gjorde snäll-robin det. Eller han skjutsade mig till jobbet då dom ringt och meddelat att det varit kaos och behövde hjälp. Meningen var attg jag skulle jobba till sex, men sex blev halv sju, halv sju blev kvart i sju men till slut när klockan var sju såg det hyfsat ut i butiken och jag kände att jag ville pröva lite kläder och jag bestämde mig till sist för en tunika som jag la undan. Nu var dte middags dags och det med Tove, Daniel och Sebastian. Jag hoppade på bussen men nej jag fick gå av och vi skulle åka någonstans men ändrade oss och åkte istället till kinaresturangen och åt. Middagen var mycket god och trevlig, usch vad jag kände mig äcklig hade gått i samma äckliga kläder och skor hela dagen. Unken och äcklig var exat vad jag va. Men istället för hem åkte vi hem till Tove och spelade poker, jag kom två och sen somnade jag. Sov en stund och sen åkte jag hem. Imorgon är det jobb och därför vore det bra om jag gick och la mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback