En torsdag med Belgarna

Imorse vet jag egentligen inte vad som hände, jag skulle börja halv tio och kom dit i tid. Men självklart, Belgarna hade förovit sig och satt just då och åt frukost. Lektionen sköts fram en och en halvtimme och nu hade jag en massa dötid. Men sånt är jag ganska bra på att fördriva, så det gick bra. Idag har vi inte gjort så mycket med belarna, vi hade först en massa ekonomiska frågor vi skulle jämföra och blaha. Sen hade vi idrott och dom skulle spela bandy, men jag hade inget ombyte med mig och satte mig därför på läktarn för att kolla men blev bortkörd. Då blev det ännu mera dötid och den spenderades sittandes i korridoren. Sen "bakade" vi semlor och åt. Dom kanske inte var världens godaste men helt klart godkända. Sen hade en middag planerats inne i gamla stan men jag bangade och åkte hemistället. Nu kom jag nyss hem ifrån Ica med pappa, vi köpta kladdkaka och glass. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback