Solig söndag

Tjingeling!

Studenten var trevlig, jag agerade lektant hela kvällen till alla barn(kusiner och sysslingar) som jag inte träffat på ett tag. Ja, vad ska min storesyster göra nu då!? hon har inget jobb, eller endast under sommaren. Det är väl inte mitt problem egentligen.



Jaja, idag har jag legat ute och stekt och badat. Jag fattar inte hur det kan vara så skönt och att jag badar innan midsommar händer verklige inte ofta. Verkligen sköönt, snart är det sommarlov och jag bara ÄLSKAR det! Juste, jag jobbade för absolut sista och den här gången menar jag det på babyplanet, stort! Vi firade med tårta eller okej en annan kille på jobbet hade fyllt år men vi kan låtsas att det var för min skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback