She's all that

åååh, största filmnörden ever jag varit idag! Enda stunden jag varit utanför dörren idag var när jag skulle hyra film. Underbara älskade var iallafall en enda snyft film, jag vet inte hur många gånger jag grät och jag är ju inte ens känslig! Och planen är att se filmen som går på femman ikväll också, men dte är jag faktist värd med tanke på att jag ska jobba hela dagen imorgon 10-19! Efter de ska jag grilla, jag kommer vara en vandrande zombie vafan! Därför fick jag vila ut mig idag utan att ha dåligt samvete! Eller?

image125
Jag tycker verkligen om vanity fairs senaste omslag, bara med  de unga populära skådespelerskorna.

Kommentarer
Postat av: you know who

vart fan har dom mischa, sienna och rachel!?!?!? bu-fucking-hu på dom ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback