REA-start

På rea-startens första dag var det full fart. Det tog verkligen emot att gå upp klockan kvart i sju, när jag annars åtminstone sover till åtta men det funkade väl. Jag hatar rea, jag handlar alltid såna där mobbade saker jag aldrig skulle ha handlat till fullt pris. Helt slöseri med pengar, men iallafall så slapp jag jobba till 19 för att en kollega tyckte att jag ställt upp så mycket för henne och så tyckte hon att jag haft en sån lång dag. Mycket snällt av henne men jag har lite dåligt samvete men men. Så jag hade gott om tid att prova kläder och shoppa, jag köpte 2 par jeans, en jeanskjol, två armband, två halternecklinnen, ett halsband, ett skärp, en kuvertväska sen tror jag inte att jag handlade ngt mer.

Jossan kossan kom till mig lagom till lunch så vi lunchade en snabbis innan hon skulle iväg till sitt jobb och jag till mitt. Det är alltid så trevligt att träffa den där tjejen.

                                                       
Där har vi mina nya kläder!          Mitt fiskhalsband, hur grymt är inte de?                                                 så jävla fult att det blir gulligt


Kommentarer
Postat av: kossan

aaaw va söt du är :D det är alltid trevligt att träffan semlan oxå :D
tack för den mysiga lunchen i dag måste göras om :D thihi

2007-06-25 @ 22:21:28
Postat av: emlan

klart att vi måste göra om de!:D

Postat av: Josephine

vart har du köpt din kuvertväska? så snygg! :)

2007-06-26 @ 11:59:29
URL: http://joosephines.blogg.se
Postat av: emlan

som allt annat, på gina tricot men den är väldigt utplockad. jag fick tag på en retur som kom in. Lucky me!

2007-06-26 @ 22:58:07
URL: http://eml4n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback