PAddlingskläder!?

Undra på hur många dagar jag inte varit i skolan, jag struntade alltså i den idag med. Istället jobbade jag och stekte alltså inte idag heller, jag hatar att jobba när solen skiner. Jag borde skaffa mig ett nattjobb eller något på sommrarna men ofta jag skulle vara vaken på natten, jag är ju en morgonmänniska. Hallå, vad tänker jag med!?

Jag tror inget interessant hänt på jobbet förutom att jag MÅSTE ha en ny bikini och inte hittar någon på jobbet, BAJS! Och just det en tjej kom in idag med en helt underbar väska, jag var bara tvungen att ha en sån tänkte jag! Eftersom att den där jag måste ha känslan kom var jag tvungen att fråga vart hon köpt den, ASOS var svaret. När jag kom hem sprang jag upp till datorn och letade, jag hittade den ingenstans och då kom jag på att jag glömde fråga om det var länge sne hon köpt den, FAN! Den var verkligen perfekt!

Imorgon ska jag paddla med klassen, vad klär man på sig när man ska paddla?


Kommentarer
Postat av: Sanna

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1093026,00.html
hehehehe ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback