Paddling/shopping

tjofadderittan!

Idag har jag gått upp tidigt tidigt för att åka till karlberg och paddla kanot med klasse. Faktsit en väldigt mysig aktivitet, jag paddade galet med Malin i samma båt(kanot?) till en början va vi verkligen jätte dåliga och skrek hysteriskt så fort vi mötte en båt, vi kunde inte svänga och vi kom  knapps framåt. Men eftersom att vi paddlade i ca två timmar så hann vi bli riktigt duktiga vi paddlade ända från karlberg in till gamla stan. Snacka om träningsverk i armarna till imorgon! På tillbakavägen när allt börjat gå riktigt bra så låg vi först en lång stund och just då, ja varför!? så ber dom oss att sakta ner och vänta på alla andra, fuck dom! Dom klarar sig liksom, vi klarar oss! Jag såg dom ju därifrån! Jajaj trorts de så väntar vi inte riktigt utan mer paddlade långsammare och tillslut nådde vi målet, just det ja... bryggan! Just då är jag blöt i rumpan, med mina vita shorts, yeah yeah ett långt linne täckte det där snabbt, genomskinligt? ingen aning, hade ingen stor lust att be någon titta efter.

Meningen var att efter vi paddlar skulle sätta oss i gräset någonstans och äta matsäcka och fika men vi åkte till donken och åt istället. Yummi!

Efter paddeldramat och vi äntligen kommit hem så bestäms det snabbt att det är dags att spendera pengar iform utav shoppping i kista. Segt, men sköönt. Tror nog att vi gick in i alla och då menar jag ALLA affärer där. Jag köpte två cardigans, en svartoch en vit, en scarf och undies. Och nej, absolut inget mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback