Nationaldagen

Idag är det svergies nationaldag och hur firar man egentligen det? Ja, min dag började med ett besök på IKEA, kan det bli mer svenskt!? Med köttbullar till lunch, idag hittade vi champange glasen som vi letat efter och efter det åkte vi (läs:jag,mamma och izabella) till skopunkten och jag köpte två par sandaler, dels dom omtalade kedjesandalerna och dels ett par andra, mycket fina till sommarn.

Steeek, solen har ju stekt galet på allt och alla, jag älskar solen och allt som har med den att göra, men tyvärr blev det väldans varmt men jag låg kvar så länge jag stod ut. När det blev svalare i luften och jag gjort mig iordning bestämde vi tjejer oss för att åka till skansen och kolla på djuren men så blev det inte när vi kommit till stationen visade det sig att ingen var särskilt sugen på att egentligen åka dit så vi for in till en park på söder och satt där och pratade en stund. Sen åkte tutt och jag hem till henne och käkade pizza, jag vet jag skulle gå ner i vikt inte upp, VAFAN! Ångesten kommer sakta, eller okej jag föddes med den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback