Midsommarafton

Jamen visst, idag är det midsommar och jag ska absolut inte fira alls. Kanske tråkigt eller? Idag har jag jobbat, skulle börja en halvtimma innan vi öppnar men vet ni vad jag gör!? Jag tänker cepe. Jag skulle ta en buss som gick kvart över men när tror ni att jag gick till bussen? Halv! ni kan ju bara gissa vilket kaos det blev i mitt huvud så tidigt på morgonen, ingen var hemma och ingen kunde skjutsa mig. Jag fick lov att springa hem och hoppa på moppelina, jag var alltså så cool att jag åkte moppe till jobbet idag. Charmigt, det var absolut inte mycket folk på jobbet idag med självklart skulle alla komma sista halvtimmen. Men men nu är jag iallafall hemma och idag lyckades jag slå av 2 av lösnaglarna på jobbet, wiihoo!

Idag fann jag även en tjugolapp efter jobbet, hur tursam kan jag bli? Jag älskar det här!

Kommentarer
Postat av: ni vet vem

jag älskar DIG<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback