Lycklig

Jobb, idag började jag sent eller vid tolv så jag passade på att sitta ute en timma innan jag åkte till jobbet. Måste säga att det var mycket skönt men tillslut var jag ändå tvungen att gå därifrån. Tog en buss tidigare än planerat för att gå in på stadium och kika på tjocktröjor, men icke hittade jag någon som passade. Sen började jobbet och jag sprang dit, dagen flöt på fint. Den var lugn och inget nytt roligt kom. Ganska tråkigt när jag tänker efter.

Jag vet nte vad det är men jag är bara så lycklig! Trots allting har jag bara gått runt med ett stort leende. Och jag vet inte om det är de men precis när jag ska ta bussen hem såg jag en hundralapp ligga där på marken ihopvikt och fin och jag kunde väl inte bara låta den ligga där, eller? neej jag plockade upp den,.

Jag har haft lite ångest över detta men har kommit fram till att jag aldrig skulle hitta ägaren till denna hundralapp hur mycket jag än letar.  Och därför kan denna hundralapp spenderas på MIG.


Kommentarer
Postat av: little miss sunshine

Men lyckost, se dom som en belöning till att du lämnade tillbaka det där busskortet, det är karma!;D

2007-06-19 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback