Just my luck

Gårkvällen var supermysig, jag älskar att bara inte göra mycket alls men ändå att det på något sätt lyckas bli så himla lyckat. Jag spenderade kvällen med tutt, malin och båda deras familjer över en underbar middag. Vaknade tidigt utvilad och lycklig, pappa och jag såg en film och for sedan iväg till donken för at svulla redan klockan 11. Annars har jag inte gjort mycket idageller jag hann se en till film om det räknas som att jag gjorde ngt roligt?

Det har hänt igen!, sommaren 07 bara måste vara min sommar! Den här gången var det inte pengar eler något anna jag hittade utan mer  att mina högtalare till datorn har varit trasiga i över en månad och jag har fåt hela familjen att pilla på sladdar och skruva på skruvar men inget har hjälp men så idag så fick jag bara en feeling över att dom måste funka, jag satte i alla sladdar jag en gång dragit ut och ljuv fucking musik kommer ut ur högtalarna, det är bara nu något sånt kan hända!

Jag drar ill jossan kossan på middag nu, blir väl tillbaka lagom till läggdags.


Kommentarer
Postat av: Helena

Natti, natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback