Jag trodde jag hade tappat det

Underbara dag!

idag klev jag upp ovanligt tidigt van som jag blivit att inte gå till skolan alls på dagarna. Men idag skulle jag tyvärr dit så klockan ringde åtta imorse, väl i skolan tömde jag mitt skåp eller okej malin tömde skåpet och vi struntade i lektionerna!? Puckon, men det innebar att om vi sket i lektionerna skulle vi få skjuts hem och det var det värt! När jag kommit hem möter jag mami som tagit ledigt hela veckan. Vi bestämde oss för att åka till IKEA och luncha och köpa champangeglas innan jag började jobba. Men glasen var slut och lunchen var god, hann precis i tid till jobbet och dagen flöt på bra, inget roligt hände nog eller det är väl alltid mongo kunder inne.

Jag vet inte vad som hände men plötsligt bara tittade jag runt om i butiken och hittade massvis med saker jag tyckte om och ville köpa, fuck var väl min reaktion då jag märkte att plånboken låg hemma tillsammans med pengarna. När jag slutat prövade jag ändå alla kläder jag hängt undan och bestämde mig för ett charmigt linne, en lite party klänning som jag antagligen aldrig kommer att använda ( nu när jag tänker efter var den nog inte jag! ) och ett marinblått linne, very sexy! Men jag ringde mami och hon kom ner för att hämta mig och tog då med plånboken, så jag fick hem allt idag iallafall, wiiho!

Efter jobbet bestämde vi att en tripp till kista skulle inte sitta fel, lillesyster skulle hämtas från fotbollen halv nio vilket betydde att vi hade en och en hav timme på oss att shoppa, tiden gick fort! Jag köpte en vit ballongkjol med hängslen, marinblå shorts och nej inget mer.

Jag visste verkligen inte att det var sista avsnittet av DHW, det var därför alla dog lite här och var i programmet, mycket spännande måste jag väl säga!

image119

Helt lagom jävla sommrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback