Helgen som varit

Förlåt för den dåliga uppdateringen under helgen, men jag har haft fullt upp hela tiden.Både med jobbet och vännerna. En snabbis om helgen som har gått låter såhär;
 
Helgen började som vanligt med en fredag, hårt arbetande fredag 10-19. Aaah jag tror jag dör när passen är så långa men vad kan man göra åt det liksom!? Efter jobbet träffades malin och jag för att köpa korv och alla dess tillbehör till en grillkväll ute i lövsta. När vi va framme där vandrade vi en bit och hittade en perfekt liten plats att sätta oss på, vi åt tårta och kämpade länge för att fixa våran engångsgrill, när vi hämtat näver och eldat upp allt vårat papper så hade vi färdiggrillade korvar som va gudomligt goda. Senare mötte vi upp Samuel och hans lilla gäng och "grillade" / umgicks med dom.

Lördagen bestod även den av jobb och sen mysig grillning hemma hos Tutt. Och idag har pappa och jag vart nere och hyrt film, köpt godis och nu ska vi fan svulla galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback