Första juni är sommar!

Halli Hallå!

Jag har idag tagit ledigt från skolan, igår kändes det som att jag hade massvis att göra och idag som att jag inte behöver gå tillbaka dit någon mer gång men så är inte saken, jag måste dit redan på måndagigen dels för att tömma skåpen och dels för att göra det sista i skolan. Idag vaknade jag tidigt och har legat och lyssnat på radio hela morgonen och efter det hann jag ner till Viksjö för att sola. Jag hatar att inte solen lyser utomhus men det gör den väl förhoppningsvis imorgon då ska jag fan steka! Igår var jag med flickorna och planerade sommaren och vi har äntligen hittat en vecka eller rättare sagt fyra dagar som alla tjejer är lediga samtidigt. Dessa fyra dagarna är då planen att vi ska åka ut till Tutts land ute i norrtälje och ha allmänt jävla roligt! Malin och jag röstade för allsång också men det var vi ganska ensamma om. Men vi får åka ensamma. Får väl se vad som händer under resten av dagen men jag hör nog av mig, tills dess må bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill gå på allsång!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback