Filmdag

Idag slutar det aldrig regna utomhus och därför bestämde jag mig för att åka till ICA och hyra film, 2 stycken blev det Underbara älskade och something new.  Fin början på sommarlovet!

Jag kan inte förstå varför inte jag kan vara som alla andra och sova en stund på morgonen, missfoster! Idag vaknade jag 8 som alltid men låg kvar en timma sen tröttnade jag på att försöka sova så jag gick upp och upptäckte att det var kalle och chokladfabriken på tv, den är så underbar. Sen va de våra bästa år, love it! Jaja nu sk jag sätta på en av filmerna då!


Kommentarer
Postat av: you know who

vad händer i days? ;o

Postat av: emlan

Rex har forskat och har upptäckt att katie är deras mor. Cassie var oroväckande nära att ha sex med lucas som alltså är hennes halvbror innan hon fick veta detta men som en räddande riddare kom rex i god tid för att hindra henne. Bell har fått flytta in i Bradys gamla lägenhet eftersom att han bor med sin morfar Victor och hans fru nicole. Nicole vill döda victor och har lejt en mördare,Larry! han som kidnappat Hope förut.
Ja det är väl det viktigaste som hänt.

2007-06-14 @ 21:04:12
URL: http://eml4n.blogg.se
Postat av: Sanna

vadå viktigaste?! hallå brady blev väl skjuten av Larry också? som trodde det var Victor? hahahha. han bara plaska ner i poolen o såg helt död ut :o

2007-06-15 @ 11:21:56
URL: http://saaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback