dagens...

väder trodde jag skulle bli bra, men icke! Vid tio tiden när jag skulle vandra iväg till jobbet var vädret underbart, solen sken fast det var inte alls så varmt. Sen har jag hört rykten om hur vädret bara ändrades. Men jobbet idag var riktigt segt, jag är trötter, riktigt trötter.

Farmor kom en sväng förbi jobbet idag och lämnade den årliga sommarpengen, hon är helt underbar! Under hela året sparar hon och farfar alla sina småpengar i en burk och när det börjar närma sig sommaren så växlar dom allt och så får alla fem barnbarnen dela på pengarna. Sommarpengen har vi fått ända sedan vi var små, jag kan inte komma ihåg ett enda år jag inte har fått något. Det här året fick jag dessutom ett par skor, likadana kedjesandaler som jag har i guld fast i silver.

Dessutom hann jag shoppa litegranna innan jag lämnade jobbet, men bara lite basgrejor såsom vita linnen och t-shirtar. Ritktigt tråkigt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback