busschaufför+jordgubbar=sant

Håret blev väl en centimeter kortare, alltså icke synbart. Efter jag varit där tog jag en promenad hem, åt frukost och sedan var det bara att dra vidare till jobbet. Jag hade världens gulligaste busschaufför idag. När bussen stannade på en hållplats där vi var tvugna att stå en liten stund gick han ur sitt säte och i sin ena hand höll han en hink full med jordgubbar som han sedan gick runt och bjöd alla passagerare på, grymt! Mer sånt säger jag bara.

Inget händelserikt alls på jobbet idag, första gången jag stängde med larmet. Skitläskigt men de började ju iallafall inte tjuta så jag antar att jag lyckades. Seda kom mamma och hämtade upp mig vid  stationen och vi for ner för att köpa godis. TJOCKT, riktigt tjockt!

Nu är jag så jävla trött, jag måste sova jag fick iallafall sovmorgon imorgon. Wiiho! Natti natii

Kommentarer
Postat av: Emma

Godnatt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback