äntligen hemma

Det enda jag kan säga just nu är stackars mina fötter, jag har dödat dom! Först har jag gått runt med mina nya sandaler då införskaffade jag mig en blåsa, efter det bytte jag skor och av dom fick jag en blåsa på andra foten, FUCK. Blåsor på båda fötterna, nej tack men jag får försöka bli av med dom tills imorgon. Jag är så stel i hela kroppen, jag funderar verkligen på att unna mig en riktig massage, så att stelheten blir mindre. I hela detta inlägg har jag bara klagat men jag lovar jag är inte deprimerad mer tvärtom jag mår fantastiskt bra och jag älskar detta väder, trots att hela dagen har varit stressig på jobbet men kan man annat än älska!?

image121

Förlåt, men jag vill verkligen bli brun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback