12,5 grader kallt och jag badade idag

Idag fyller min älskade farmor år och hon befann sig i sin husvagn i waxholm så vi åkte dit för att överraska henne med lunch och tårta men sån som hon är hade hon redan bakat tårta och den var självklart mycket godare än våra äckliga köpte tårtor, gulle hon. Grattis som tusan! Solen sken men tyvärr så blåste det en del där så vi höll oss ganska mycket inne i husvagnen tills vi bestämde oss för att bada, iskallt kan jag ju bara berätta. Jag lovade min  lillesyster att hon hon hoppade i först så skulle jag bada. Sagt och gjort så låg jag i vattnet men abslout inte länge jag flög upp och sprang tillbaka till husvagnen. Men frös gjorde jag faktist inte så mycket efteråt konstigt nog. När vi varit där några timmar så var det dags att åka hem och nu ska vi ha middag med mina kusiner sen ska jag över till malin för att joina tjejerna.

image115
Jag fixade bildbevis!

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: mullepullepung

grymt gjort, du är typ min idol nu;D haha

2007-06-03 @ 18:01:25
Postat av: emlan

Jag är väl alltid din idol!?

Postat av: Sanna

uuuhh, kallt !!

2007-06-04 @ 14:04:34
URL: http://saaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback