SLUUUUTREA

Imorse stod väckarklockan på 06.45, segt men det funkade jag vaknade och gjorde mig iordning. Gick iväg till bussen i tillstånd Sleepy! Gick in på terminalkiosken och handlade dagens klick, en cola light och en frukostmacka som jag tryckte i mig påvägen. Arbetet började vid åtta och pågick sedan tills sjutiden, ganska roligt ändå. Jag hatar att älska att höstkläderna sakta men säkert börjar trilla in i butiken. Plånboken blir ganska tom men de är det värt, jag är värd det!

Alla tjejor är iväg på en massa olika håll ikväll, trist som jag är stannar jag hemma och vilar fötterna. Ganska skönt det med, storesyster och jag åkte iväg och köpte lite godis för en stund sedan. Sen har vi bara glott nya simple life avsnitt, very funny!

image157
Råkade bläddra igenom en tidning och fastnade för texten att nicole kanske inte vet vem pappan till hennes "spekulerande blivande" barn. Under den tid som troligtvis barnet gjordes fanns fyra män i hennes liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback