LEEEDIG!

Nyss hemkommen, alltid lika mysigt! Vi satte oss på en sten vi vattnet och glodde på solnedgången en lång stund och bara snackade en massa dynga om allt. En snabbrepris av dagen då. Den började med sovmorgon, jag sov tills jag vaknade helt underbart att bara kunna få vakna utvilad. okej de gör jag iofs varje dag men jag vet inte de va iallafall extra skönt idag. Sen åt jag frukost med familjen och härjade lite i hemmet, sen var klockan lagom att bege sig till jobbet. Där var det inte mycket att göra men de räckte.

Efter jobbet åkte storesyster mamma och jag ner till ica för att handla middag och hyra film, så någon film ska jag väl se till att hinna med och se. Borde sova har en del att stå i imorgon!

image143
Önskar att jag såg porrigt cool ut i mjukiskläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback