Kista, outlet, IKEA!

Halli hallå allihopa, äntligen har jag haft en ledig dag där hela dagen verkligen bestått av shopping, eller okej det blev inte så mycket för min del men titta har ju aldrig skadat. Malin som även hon hade ledig tid tog oss in till Kista för att kolla runt lite jag hittade en skinnjacka, en rosa klänning och ett par gråa långa leggings som kan vara bra att ha. När vi var klara där fick vi ryck och ville gå på bio och så fick det bli, trodde vi MEN har dte någonsin visats så få bra filmer på bio? Svaret är väl nej och klockan vra ju faktist mitt på dagen och nästan inga filmer visades. Inte någon bio heller så det blev bara att fara vidare till barkarby och kolla runt lite, äta lite mat och för att avsluta dagen på IKEA. IKEA är verkligen avkopplande, bara gå och stirra på en massa saker och drömma sig bort. Snart borde nog ikea-katalogen dyka upp den gör väl vanligtvis det kring slutet av juli eller början på agusti. Jag kan iallafall knappt vänta! Nu borde jag strax gå och sova då klockan redan är inställd på 06.45, imorgon börjar slutrean och jag har ett lååångt elva timmars-pass att se fram emot imorgon.

image156
En walk in closet skulle ju inte jag ha något emot eller ens att en inredare gjorde något åt mitt hemska rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback