Emlan the städkärring

Har precis vattnat varenda blomma i hela huset och dessutom utanför huset, haha det var i sista stund. Hoppas dom hinner få lite liv innan morgondagen bara. Idag bv det urtråkigt jobb och på det lite shopping efter att ha stirrat sig blind på alla kläder i butiken. När man ser dom så länge börjar man faktist gilla dom. Slutatde redan vid fyra pågrund av lugnet, blir nog så imorrn med. Jag har hittat en ny färg jag gillar därför haffade jag en klänning och en kjol i just en färgen även två andra klänningar och en tröja som jag känner mig som ja, mjaa dne får nog åka tillbaka igen. Sa se till att börja städa nu, är på städhumör galet nog!
image152
pff, jag känner mig förföljd och hör steg av minsta lilla orsak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback