Tur att dagen bara kan ändras så totalt

Först otur, sen bara en lyckad dag. Gick upp tidigt för att fara till skolan utan sällskap, ja jag brukar ALLTID åka med tove och malin. Idag skulle jag fara med Denise men de visade sig att hon stannade hemma. Jaha, ja okej de funkar väl tänkte jag, åka tåg ensam, de är ju fredag så jag går och köper Klick. Det fanns inte en ända klick varken i terminal kiosken eller på pressbyrån. Jaha, sitta ensam på ett tåg när man ser en massa andra sitta och prata med någon gör att man känner sig så liten och bortglömd. Men sen iallafall kom jag till skolan och mitt fisk-halsband som jag fick många komplimanger för gick sönder när jag hade lite för brottom att sätta mig ner sen rullade dagen på, gick hem en lektion tidigare, de va ju bara gympa. Sen åkta Tove och jag till stan för att byta staven i hennes tunga. Och råkade ta en omväg för att gå in i några affärer, sen råkade jag köpa en klänning på Gina Tricot och två vita tröjor på H&Ms barnavdelning, det är så billigt när man handlar på barnavdelningen där. Ja och nu, vad har jag för planer inför kvällen då?, INGA ALLS? eller vara med Tove iallafall!

Nya klänningen och en av tröjorna
nya

Kommentarer
Postat av: tove

så himla söt :)

2007-01-12 @ 18:37:48
Postat av: emlan

tack du är så snäll:)

Postat av: grodis

det där var stiligt:)

2007-01-13 @ 15:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback