Ingen sovmorgon

Idag var det upp med tuppen som gällde, vaknade tio i sju och skulle fixa mig, äta havregrynsgröt (en del av mitt nya liv,försöka äta sunt) och sedan ta bussen kvart i åtta till skolan. Skönt var det att skoldagen inte vart så lång, endast två lektioner så jag var hemma till tolv kanske. När jag var hemma så tidigt utan något att göra passade jag på att städa rummet, som jag inte gjort på hundra år. Sen hann jag med att se en film (i hennes skor) och glo lite TV innan tove jag och hennes mamma åkte för att träna. Nu har jag hunnit med att byta lakan och så har jag tagit en skön dusch.

i hennes skor

Kommentarer
Postat av: Ricki

Sportgryn ska det vara! Havre & Råg ;)

2007-01-10 @ 20:31:02
Postat av: emlan

HAHA neeej extra fiberrika havregryn med blåbärsoppa!:D

Postat av: Anonym

:S oh jösses amalia. OK jag antar att du är nyttigare :P jag brukar iofs göra på mitt eget speciella lilla sätt när jag tillagar gröt!

2007-01-11 @ 21:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback