Utflykt

Idag gick jag upp tidigt som lovat och åkte till skolan för sista gången på en vecka, fick då också en biobiljett av en lärare för att jag agerat guide vid ett öppethus som skolan anordnat för de nya eleverna. Så nu är jag väldigt sugen på att gå på bio. Sedan for jag med klassen til UF-mässan med ett snabbstopp på donken innan för lunch. Lunchade då med Roy, Majkel och Jessica. Jag blev tjockis ensam dom andra bantade eller något. Roy hade oxå en hemlighetsfull händelse som han inte ville berätta om som hänt den  helgen han var på kryssning men ville hemskt gärna att jag skulle nämna hans namn i dagens blogginlägg, gjort!. På mässan köpte jag ett rött sidenarmband med ett litet hjärta på för 20 kr alla pengar gick till Unicef för att stödja AIDS-drabbade. Fanns också sådana vantar som jag bloggat om i ett tidigare inlägg, så underbart söta ångrar att jag inte köpte några. Får be mormor sticka ett par till mig.

hur söt som helst          armband


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback